.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۴ دهم درصدی بودجه مازندران
سهم مازندران از بودجه کشور در ۱۵ سال گذشته حدود ۴ دهم درصد کاهش داشته است.

به گزارش شمال نیوز، محمد علی محسنی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی برای رونق فعالیت‌های دریایی و بندری در بندر نوشهر، گفت: متاسفانه سهم مازندران از بودجه کشور در ۱۵ سال گذشته حدود ۴ دهم درصد کاهش داشته است.

او افزود: به دلیل عدم هماهنگی مطلوب مدیران اجرایی بویژه در غرب استان، همین مقدار اعتبارات تخصیص داده شده نیز به طور کامل جذب نشد.

محسنی گفت: همدلی و داشتن هدف مشترک مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی برای بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بندر نوشهر است.
 
محمد تقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه صاحبان کالا و فعالان اقتصادی در حقیقت صاحبان اصلی بندر هستند،گفت: تمام تلاش و دغدغه مجموعه اداره کل، فراهم کردن زمینه‌های بهره گیری هر چه بیشتر آنان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بندر نوشهر برای گسترش صادرات و واردات است.

در ادامه تنی چند از فعالان اقتصادی منطقه در فضایی صمیمانه به بیان چالش‌های حوزه صادرات و واردات در بندر نوشهر پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه مسئولان ذیربط برای رفع مشکلات مرتبط با حمل و نقل جاده‌ای و پایانه، قرنطینه و دامپزشکی، استاندارد و گمرک، تخصیص ارز و... شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.